Ervaringen met Ik Zoek Een Witte Werkster

Gemiddelde Score 8.2

Deel ook uw ervaring!

Video Reviews


Meneer en/of mevrouw

Meneer Audits & Training

Mevrouw star

Mevrouw Janssens

Mevrouw Thijsse

Meneer Van schendel

Mevrouw Hanzouli

Meneer Gerritsen
Laad meer ervaringen

Door uit Rosmalen op 25-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Voldoende)

Omschrijving site:

Myrna is de beste die ik ooit heb gehad. Heel blij mee

Door uit Ryptsjerk op 25-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Snel in contact gebracht met een hulp. Duidelijke informatie vooraf.

Door uit Weert op 24-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Snel een werkster gevonden. Helaas kwam ze naar 1x niet meer. Hopelijk vinden jullie snel een nieuwe werkster.

Door uit Veldhoven op 24-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Snel een werkster gevonden, zeer tevreden

Door uit Eindhoven op 24-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

Zeer snel een hulp gevonden.

Door uit Haaksbergen op 23-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Onvoldoende)

Omschrijving site:

Jullie doen weinig moeite om te ondersteunen in het vinden van een hulp. Ik krijg een telefoonnummer en als ik na meerdere berichtjes geen reactie krijg en dit aan jullie doorgeef, krijg ik als antwoord: "heb je al proberen te bellen"...Hoe gemotiveerd zou de hulp zijn als ze niet reageert denken jullie zelf?

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekeenwittewerkster.nl:

Jammer dat u dit zo ervaart. Een hulp weet dat zij of hij bereikbaar moet zijn. Indien wij bericht ontvangen dat zij dit niet zijn, dan heeft dit serieuze gevolgen voor de hulp voor het ontvangen van nieuwe opdrachten. Het komt echter vaak voor dat opdrachtgevers alleen een mailtje sturen naar de hulp die vervolgens in de spam is terecht gekomen, waardoor de hulp niet reageert. Wij adviseren dan ook altijd op meerdere manieren contact te zoeken met de hulp, zoals door te bellen of een Whatsapp te sturen en/of mailen.

Door uit Wijchen op 22-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Uitstekend)

Omschrijving site:

Binnen 2 dagen een voorstel gekregen. Toen dit uiteindelijk niet tot het gewenste resultaat leidde zijn ze opnieuw gaan zoeken. Nu binnen een week een nieuw voorstel. Dit lijkt tot een goeie match te komen. Ben dus zeer tevreden.

Door uit Zetten op 21-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Goed)

Omschrijving site:

3 x is scheepsrecht! Ik ben nu erg blij met de hulp die ik heb.

Door uit Schalkhaar op 20-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Onvoldoende)

Omschrijving site:

Met frisse moed een abonnement afgesloten, vooral op basis van de positieve reviews. Al vrij snel na het indienen van de aanvraag, kwam de eerste match. Contact gehad met de dame in kwestie, afspraak voor kennismaking. Helaas kwam ze niet opdagen. Na diverse pogingen om nieuwe afspraak te maken, de moed opgegeven. Op naar de volgende. Helaas precies hetzelfde liedje! Nu is het vertrouwen wel naar een dieptepunt gegaan. Optie nummer 3 komt netjes opdagen bij de kennismakingsafspraak en een week later is de eerste werkdag. Tot nu toe tevreden. Al kan ik niet begrijpen waar het mis is gegaan op mevrouw 1 en 2.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekeenwittewerkster.nl:

Bedankt voor u feedback. Alle hulpen die wij voorstellen geven bij ons aan minimaal een jaar beschikbaar te zijn voor uw aanvraag en aan al uw eisen te kunnen voldoen. Daarnaast geven wij bij hen aan dat zij bereikbaar dienen te zijn, afspraken moeten nakomen en niet zomaar van de opdracht mogen afzien. Als wij namelijk te horen krijgen dat 1 van deze zaken wel voor komt, dan zitten hier consequenties aan en kunnen hulpen niet meer zomaar nieuwe opdrachten ontvangen. Dus dit kan grote gevolgen hebben voor de hulp. Wij doen dus ons uiterste best om betrouwbare hulpen voor te stellen. Het is dan ook spijtig te lezen dat dit tweemaal mis is gegaan. Wij zijn uiteraard wel blij dat u alsnog een goede hulp hebt weten te vinden via ons.

Door uit Heerlen op 13-02-2020

Dienstverlening site:

star-ratingstar-ratingstar-ratingstar-ratingstar-rating  (Slecht)

Omschrijving site:

We hebben na meerdere werksters nog steeds geen werkster. Het is onduidelijk wie nu wie moet benaderen en er is absoluut geen actieve bemiddeling (of klantvriendelijkheid) vanuit ikzoekeenwittewerkster.nl. Zojuist krijg ik wederom een factuur van 0 euro van ene Milou van Loo. Ik zou bij god niet weten wie dat is noch zou ik niet weten hoe ik contact met haar moet opnemen. Bovendien denk ik mevr van Loo wil blijkbaar werken en ikzoekeenwittewerkster.nl is door mij betaald dus waarom moet ik dan iemand benaderen? O ja, wel ontving ik voor in mijn ogen gebrekkige dienstverlening een factuur, die daarna werd omgezet in een deurwaarders brief, met dito tarief. Dus, denk goed na, wees alert want voordat je het weet kost het je geld en zou ene mevr van Loo (of iemand anders) bij je moeten poetsen. Niets is minder waar.

Reactie op deze feedback door het team van ikzoekeenwittewerkster.nl:

Jammer dat u het zo heeft ervaren. Als u bij ons een hulp aanvraagt en wij een hulp voor u vinden, betaald u eenmalig de bemiddelingskosten. U krijgt hiervoor een jaar garantie. Op 21 oktober hebben wij u de gegevens van de hulp toegezonden en deze vind u ook terug in uw account. Wij hebben u uitleg gegeven dat u zelf contact dient op te nemen met de hulp voor een kennismaking. Dat u dus niet weet wie de hulp is of hoe in contact kunt komen is verrassend, ook dat u niet weet wie nu wie moet benaderen. Daar wij hier duidelijk uitleg over hebben gegeven. U heeft ons ook vervolgens niet benaderd voor extra uitleg als u het niet zou begrijpen. U heeft in tussentijd sinds 21 oktober niet aan ons bevestigd of de hulp bij u start of niet, u staat dus al geruime tijd aan deze hulp gekoppeld. In tussentijd hebben wij u drie maal een herinnering toegezonden en een aanmaning, i.v.m. de factuur voor het zoeken naar een hulp. Vervolgens is deze niet tijdig voldaan. Dan zijn wij inderdaad genoodzaakt deze door te zetten naar een incassobureau.

Ook een succesvolle aanvraag doen? Schrijf u dan nu vrijblijvend in!